Obrazek na prezent

Obrazek na prezent

14 stycznia 2012

Ręcznikowe Candy


http://www.haftkomputerowy.blogspot.com


Warunki zabawy takie jak zwykle:
1. komentarz pod postem
 2. na blogu banerek na pasku bocznym z aktywnym linkiem lub w swoim poście (banerek powyżej)
 3. jeśli nie masz bloga umieść banerek na swoim FACEBOOK.com i w poście  podaj Imie i adres e-mail
 4. miło mi będzie jak przyłączysz się do obserwatorów mojego bloga (choć nie jest to warunek konieczny)
 5. candy trwać będzie do 15 lutego 2012 r. do godziny 24.00
 6. wyniki losowanie podam 16 lutego 2012 r. 



NAGRODA !!!
RĘCZNIK Z HAFTEM
IMIE + SERDUSZKA


20-01-2012 dopisane: z powodu wielu zapytań czy jest możliwość zakupu ręcznika na inne okazje TAK

i oczywiście osoby z listy wpisowej na candy dostają

10% RABATU do końca trwania candy.
martatymczuk@interia.pl
wystawiam FAKTURY VAT
LISTA 15.01.2012 - 15.02.2012
LOSOWANIE 16 lutego<wieczorkiem>
  1. Agnieszka Czerkas
  2. Anonim ?
  3. Diana 
  4. lapappilon
  5. Elkalena
  6. Anonim? -Gośka obczyk@wp.pl
  7. K.O.T.
  8. Karioka
  9. Anonimowy? -Agusia9
  10. LavInArt
  11. awona_73
  12. Kaśka
  13. Kamino
  14. Asik
  15. beretta-art
  16. AnaYo
  17. ROMA 
  18. Monika Nika
  19. GabArte
  20. Aleksnadra
  21. artMamowanie 
  22. kopalniapomyslow
  23. rrrrobaczek
  24. Isabell
  25. Fioolcia
  26. atenkowo
  27. (z)ręcznie zrobione
  28. Trojanda
  29. summer21
  30. Wiolka 
  31. xkeylimex
  32.  Ania 
  33. paskudka
  34. Mariolka... 
  35. -Longina-
  36.  SkySweet
  37.  Polcia
  38. edyta-sylwia
  39. zainspirowana
  40.  Anonimowy-Martyna
  41.  magdziallena
  42.  alatri
  43.  Paulina S.
  44.  Germes
  45.  Livia
  46.  anioletta
  47.  raeszka
  48. inga
  49.  Musta
  50.  Ana
  51. Izabela

49 komentarzy:

Agnieszka Czerkas pisze...

Zapisuję się jako pierwsza :-) Oj, chciałabym mieć taki ręcznik ... może będę miała odrobinę szczęścia :-) Dziękuję za wizytę na moim blogu i udział w mojej zabawie ... zapraszam ponownie :-) Uściski i miłej niedzieli!

Anonimowy pisze...

To jest extra! Super prezenty.

Diana Art pisze...

Jej jaki śliczny ręcznik jeszcze z imieniem tak już widzę go w mojej łazience, więc do zabawy się podłączam :)

lapappilon pisze...

hello!
I want to play with you...please enter my name....
I like cross stitch!!!!!!!!!!!!!!!!!
lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

Iwona Minakowska-Gruda pisze...

Ładnych ręczników nigdy za wiele! Zapisuję się i pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

http://www.facebook.com/obczyk

Gośka
obczyk@wp.pl
Pozdrawiam :)

K.O.T. pisze...

O jejciu! Zapisuję się, bo chciałabym taki własny imienny ręczniczek. Pozdrawiam

Karioka pisze...

Grzecznie ustawiam się w kolejce, bo też marzę o ręczniku z własnym imieniem.
Serdecznie pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Witaj Martuś...grzecznie ustawiam sie w kolejce ;0)może dopisze mi szczęście i dostanę ekstra ręczniczek dla bratanicy ;0) Pozdrawiam Agusia9

LavInArt pisze...

Świetne candy, z miłą chęcią ustawiam się w kolejce i pozdrawiam

awona_73 pisze...

Jasne,że się zgłaszam:)
Zapraszam do mnie na candy powitalne:)
Pozdrawiam-Iwona.

Kaśka pisze...

Bardzo bym chciała wygrać !
Ręcznika ze swoim imieniem nie miałam nawet w przedszkolu :)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie na Karnawałowe candy

Kamino70 pisze...

Wspaniałe candy ręcznik z imieniem kusząca propozycja. Ustawiam się w ogonku. Pozdrawiam :)

Asik pisze...

Chętnie spróbuję szczęścia :D

AnaYo pisze...

Chętnie zgarnę ręcznik, ustawiam się w kolejce i czekam na losowanie

ROMA pisze...

Byłoby miło wycierać się takim ręcznikiem! Zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Monika Nika pisze...

Pieknie by bylo miec taki recznik w swoejej kolekcji- zglaszam sie do konkursu
http://monianika.blogspot.com/

Pozdrawiam i czekam na pozytywna odpowiedz
Monianika- najpiekniejsza ze Stuttgartu

GabArte pisze...

Ustawiam się i ja w kolejke:)

Aleksandrowe myśli pisze...

Zgłaszam się :)

artMamowanie pisze...

oo, ja też chętnie wezmę udział;)
i zapraszam na cukierachy do mnie na bloga;)
http://artmamowanie.blogspot.com/

kopalniapomyslow pisze...

Super blog i pomysłowe candy.Chciałabym taki ręcznik z imieniem, więc zapisuję się w kolejkę.

Anonimowy pisze...

super cukiereczki więc i ja staje w kolejce :0 pozdrawiam serdecznie :D

Szycie Isabell pisze...

Oj cudownie by było mieć taki ręczniczek z imieniem:)
Zapisuję się !
Pozdrawiam serdecznie

lady-margot pisze...

I ja oczywiście zapisuję się i staję w kolejce po takiego cukierasa:) może dopisze mi szczęście:)

pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie.
http://fioolcia.blogspot.com/

atenkowo pisze...

Zapisuję się z przyjemnością :)Pozdrawiam cieplutko:)

(z)ręcznie zrobione pisze...

zapisuję się z radością widząc co można wygrać i czekam na losowanie :)

pozdrawiam!

Trojanda pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam serdecznie :)

summer21 pisze...

to i ja bardzo chetnie sie zapisze:)pozdrawiam, ewa

Wiolka pisze...

Witam, super pomysł na Candy :)) Zapisuję się z ogromna przyje,mnością :)) Baner już na moim blogu - http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/

Pozdrawiam serdecznie :)

xkeylimex pisze...

Zgłaszam się :)
Obserwuję jako xkeylimex
Mój mail: kaylime@onet.pl
Małe info u mnie na blogu: http://xkeylimex.blogspot.com/p/rozdania.html
Info na facebooku: http://www.facebook.com/kaylime/posts/216603025101244?notif_t=like

Ania pisze...

Również ustawiam się w kolejce :-)
Banerek mieszka na http://tierra-es-mia.blogspot.com/

Sylwia pisze...

Zapisuje sie na candy i pozdrawiam serdecznie.

Mariolka... pisze...

No taki ręcznik by mi się przydał:)
Zapisuję się szybko i pozdrawiam.

-Longina- pisze...

Piękny candowy prezencik. Piszę się a nóż się uda :)
podzielsieswoimsercem.blogspot.com
lonia-jedryczka11@wp.pl

SkySweet pisze...

Cudowne Candy z super nagrodą :) ustawiam sie w kolejce:)

Polcia pisze...

świetny pomysł z tymi ręcznikami. i ja ustawiam się w kolejce.
zapraszam do siebie na candy www.wszkatulce.blogspot.com

edyta-sylwia pisze...

Kuszące, bardzo kuszące...dlatego tez się ustawię w kolejce:)
Pozdrawiam!

zainspirowana pisze...

chętnie i ja sie ustawię w kolejce :D
info w pasku bocznym już jest :)

Anonimowy pisze...

Z chęcią się zgłaszam :)
Martyna

hiperbola@onet.pl

japkowa pisze...

Ależ cudnie byłoby wygrać taki ręczniczek.. Zapisuję się z ogromną przyjemnością. Pozdrawiam

Aldona pisze...

nagroda wspaniała, moze los się uśmiechnie właśnie do mnie, pozdrawiam Aldona alatri.blox.pl

Unknown pisze...

zapisuje sie i ja :) i oczywiście obserwuje :)

Livia pisze...

I ja również sie zapisuję. Pozdrawiam!!!

Papillon pisze...

Ja również się zapisuję;) Nie mozna przegapić okazji posiadania czegoś tak pieknego

raeszka pisze...

Super byłoby mieć taki ręcznik. Chętnie się zapisuję :).

Musta pisze...

Z chęcią wezmę udział w zabawie! :) Pozdrawiam serdecznie :D

Bellitkaa pisze...

Czy zdążę po ręcznik? Taaak :D Marzenie!

bellitkaa@gmail.com
www.bellitkaa.blogspot.com

ewanka ewanka pisze...

dopisuje się do kolejki ;-)

Unknown pisze...

jużpo candy :( a było to w lutym